Методика розвитку Сесіль Лупан

 

Методика Сесіль Лупан являє собою всебічний природній розвиток дитини з урахуванням її прихильностей, інтересів та індивідуальності за допомогою різноманітних засобів пізнання навколишнього світу. Взявши за основу методику Глена Домана, акторка спростила її, додавши більше емоційного, творчого розвитку та цікавості. 

Читайте також12 гучних цитат Марії Монтесоррі щодо виховання дітлахів

Методика Сесіль Лупан:

  1. Перший рік життя. Період від народження до року - один з найбільш значущих в житті малюка. Методика Сесіль Лупан заснована на тому, що час, проведений разом з дитиною, має бути насичене емоціями і подіями, тому вже з самого раннього віку потрібно проводити його з користю.
  2. Розвиваємо слух. У кімнаті, де знаходиться дитина, не повинно бути ні постійного шуму, ні постійної тиші: важливо знайомити малюка зі звуковими контрастами.
  3. Розвиваємо зір. Безпечне дитяче дзеркальце, різнокольорові клаптики тканини, картинки з чорно-білими візерунками, картки з великими геометричними фігурами - все це допоможе малюкові фокусувати погляд.
  4. Стимулюємо дотик. Підбираємо різні за фактурою тканини і по черзі вкладаємо їх в ручку малюка. Також можна зшити тканинні мішечки, наповнивши їх різним вмістом: крупою, горохом, гудзиками і т.д.
  5. Фізичний розвиток.Масаж, плавання, динамічна гімнастика і фізкультура - запорука повноцінного інтелектуального розвитку дитини. Після того, як дитина навчиться  ходити, Сесіль Лупан рекомендує відмовитися від коляски, а гуляти тільки пішки.
  6. Розвиток мовлення. З самого народження необхідно розмовляти з крихіткою, стежачи за правильністю, чіткістю і виразністю свого виступу. Повторення звуків за малюком, промовляння назв навколишніх предметів і процесів дозволяє встановити діалог і прекрасно стимулює розвиток мови.
  7. Вчимося читати. Малюка до трьох років не варто вчити читати цілеспрямовано. Заняття повинно бути цікавими, з використанням фарбових матеріалів, веселих пісеньок і забавних віршиків. Сесіль Лупан запропонувала варіант карток з буквами, що полегшують процес їх запам'ятовування, де буква зображається крупно, а малюнок - тонкими червоними лініями.
  8. Вчимося рахувати. Даний процес повинен бути наочним: при будь-якому зручному випадку перераховуйте предмети разом з малюком, перекладаючи їх. З трирічного віку дитина вже в змозі освоїти математичні дії, міри об'єму, довжини і часу.
  9. Вивчаємо іноземну мову. З півтора - двох років малюка можна починати знайомити з іноземною мовою. Вимова назв предметів, іграшок, процесів, розглядання словника з картинками, заучування коротеньких віршиків і пісеньок - все це буде сприяти запам'ятовуванню малюком іноземних слів.

Плюси методики:

✔️одночасний гармонійний фізичний, естетичний і розумовий розвиток дитини;
✔️найбільш охоплений розвиток дитини через органи чуття;
✔️розвиток товариськості, адекватного сприйняття себе і навколишнього світу.

Мінуси методики:

✔️батьки досить багато часу мають приділяти малюку;
✔️необхідність великого терпіння, бажання, гарного настрою батьків для якісних занять з дитиною;
✔️не підходить для запальних, зайнятих, авторитарних батьків.

Пам'ятайте про те, що кожна дитина особлива, натхнення вам у вихованні малюка!