UHS шукає спеціалістів

 

Друзі, робота у сфері захисту дітей та їх прав є дуже необхідною та об'ємою, тому ми прийняли рішення набрати нових бажаючих до лав активістів нашої організації.

Ми раді всім бажаючим приєднатися до нас, але є велика потреба у наступних спеціалістах:

  • Менеджер з міжнародних відносин. Пошук можливих партнерів та налагодження зв'язку з міжнародними організаціями задля обміну досвідом та запозичення корисних принципів, поширення інформації про наше Об'єднання.
  • СММ-менеджер. Просування бренду UHS у соцмережах згідно з напрацьованим контент-планом та стратегією розвитку організації, взаємодія з аудиторією у соцмережах, написання текстів для публікацій та публікація постів на каналах.
  • Грант-менеджер. Підготовка та подача грантових заявок та необхідних документів, адміністрування грантів. Пошук міжнародних грантодавців. 
    Читайте такожUHS планує створення творчої студії
  • Менеджер з пошуку спонсорів. Пошук та налагодження комунікації з корпоративним бізнесом з метою залучення коштів для фінансування благодійних ініціатив, які забезпечать проведення програм навчання та преміювання домашнього персоналу.
  • Бухгалтер. Бухгалтерський супровід діяльності ГО.
  • Юрист. Робота безпосередньо з міжнародним та національним законодавством, напрацювання законодавчих ініціатив у сфері домашнього персоналу, пошук нормативних актів у законодавчій базі країн Європи та США, юридична допомога домашньому персоналу, допомога у юридичному супроводі діяльності ГО.
  • Керівник навчальних програм (спеціаліст з онлайн-навчання). Створення навчальних курсів для домашнього персоналу із залученням партнерів та спонсорів. Пошук спеціалістів-викладачів. Підготовка та затвердження навчального матеріалу.
  • Проджект-менеджер. Допомога у підтримці діяльності, просування та позиціонування бренду UHS, формування стратегії та бачення бренду UHS.

Вищезазначені напрямки є пріорітетними, але, так як робота здійснюється на волонтерських засадах, - окрім цих напрямків ми будемо раді всім, хто бажає допомогти у діяльності ГО.