Кодекс домашнього персоналу UHS

 

Наше головне правило: точка зору роботодавця на виконання домашнім персоналом своїх обов'язків не підлягає критиці

Читайте такожНабуття офіціального статусу Громадської організації

  1. Професія за покликанням. Члени UHS – домашній персонал, відданий своїй справі. Кожен с наших професіоналів обрав роботу за покликанням, отримує від роботи не тільки матеріальне, а й моральне задоволення.
  2. Навчання і розвиток. Самовдосконалення. Домашній персонал UHS - це професіонали, які постійно підвищують кваліфікацію і безперервно зростають професійно. Професіоналізм - це м'язи: чим частіше їх тренуєш, тим міцніше вони стають.
  3. Пунктуальність та відповідальність. На роботу спізнюватися неприпустимо, а всі справи члени UHS виконують, дотримуючись чіткого плану: завдання виконуються чітко у відповідності з інструкцією роботодавця, ініціатива може виявлятися, але не в кардинальних рішеннях, а в поточних дрібних питаннях.
  4. Емпатія та любов до людей. Члени UHS – домашній персонал, який дотримується принципів емоціональної поваги до оточуючих, адекватного емоціонального реагування та неконфліктних моделей спілкування. З повагою та сумлінно ставляться до правил та заборон, які існують в сім’ї роботодавця.
  5. Етикет домашнього персоналу UHS базується на загальноприйнятих правилах поведінки. 
  6. Гігієна та здоров’я. Члени UHS – домашній персонал, який ретельно дотримується особистої гігієни, слідкує за своїм здоров’ям, уникає шкідливих звичок, володіє навичками створювати та підтримувати стандарти чистоти в робочому просторі, за який відповідає.
  7. Охайний і гідний зовнішній вигляд обов’язковий для членів UHS.
  8. Довіра і відкритість. Зворотній зв'язок. Довіра має бути взаємною. Беручи на себе відповідальність, ми будуємо атмосферу довіри в сім'ях роботодавців. Без довіри неможливо нести відповідальність. Спілкування - це відвертий і взаємно відкритий процес обміну достовірною інформацією. Воно дозволяє нам знати, в якій точці ми знаходимося, і допомагає нам бути максимально відкритими.
  9. Конфіденційність. Члени UHS ретельно та сумлінно зберігають відомості про сім’ю, в якій працюють. Не поширюють інформацію про роботодавця та членів родини будь-кому.